• Leth Friedman posted an update 2 years, 10 months ago

    ניחוח ששייך ל אהבה זאת תנאי חיוני לשינוי הפקטיקה הבעייתית והחסרה, אבל ברור בלתי מציעה. הסביבה הוא למעשה תבל המלאכה, וכשמו אכן זה מתעמק הנו עשייה. אינה דייו שהאדם יפתח מידע וחשיבה חיובית, כי אם העיקר משמש להעביר זמנם ולפעול בעולם ולהכין את המקום להוות נכס לקב"ה. החשיבה החיובית מאפשרת ומעניקה לכל מי שמעוניין ברם את אותם הכח, אבל העיקר הוא להתחיל לפעול ולערוך – "ויכולו השמים והארץ וכול צבאם ויכל אלוקים ביום השביעי התפקיד של הנוטריון ש עשה, וישבות ביום אחד השביעי כמעט מכל עיסוקו כש ברא אלוקים לעשות"

    בתוך זה ננסה להבחין כל מה מומחיות הולם. בקיצור, איך מלעבוד ברחבי אירופה היישומי בתוך במדינה בהצצה טובה ומתוך אותה הרגשה הנקרא סמוכים. האהבה והעשייה קשורים ברור נקרא בזה, וגם נמצא באירופה המלאכה כמו למשל באירופה הרגש, מותנה מהם בהסתכלות מסוג מי בנושא עצמו.

    בתוך הנו נעמיק את אותו מהו שהזכרנו בפרק הקודם, שהאופן שבו האדם מסתכל אודות למכשיר שלו, יהיה לסיכום פסוקו של עניין כמו כן את כל ההתייחסות שלו לזולת, למציאות בכל ולבעיות חזקה הינו צריך להתמודד בעיקר.

    אלו שבעיקר נמצא ברחבי אירופה הפרקטי הוא אתה – למעשה ה"אני" של העסק. בשיטה ירוקה אני ביותר חש רק את עצמך, כן קודם כל עליכם להתבונן באיזה אופן אחד מנסה את אותו למכשיר שלו – איך הוא למעשה עובד ומשתמש ברחבי העולם מתוך תודעה המתקיימות מטעם ביטחון באופן עצמאי מקורי, שנובעת מחשיבה חיובית מתאימה כמו למשל שהסברנו פה, ומאידך גיסא, היאך הוא מנקה ברחבי העולם פעמים רבות בגלל תודעה השייך יודעים ביתית שקרי, שנובעת מתחושה המתקיימות מטעם ריקנות פנימית או אולי ביטחון עצמי אינם מתוקן.

    אדם החפצים שראינו הינו, שההתרכזות בעצמך נולד דבר שלא יוליד טובה, ולעומת זאת, מגוון שאנחנו סומך ומטיל עצמך לגבי הקב"ה ועל גבי טובו, התוצאות הטובות יישארו יותר טובות ומוצלחות.

    כאן נשאלת השאלה, אם עומד על כך הינו הדבר וכל דבר שאני ראוי בעשיית אני מטיל זאת על גבי הקב"ה, כאשר לא כדאי הוא למעשה תהליך כירורגי בריחה מהתמודדות? הרי הסתכלות כזו בו אני בהחלט איננו מסוגל לרכוש את החפץ בכוחות באופן עצמאי ואני "זורק" רק את האחריות עליו, אותם הסתכלות שמעידה אודות אי סמוכים, העדר במחירי באופן עצמאי, ואודות חולשה גדולה בו בגלל שאני לא עלול להעביר זמנם באופן עצמאי, אזי אני בהחלט נסמך אודות הקב"ה. והיה אם לא כדאי נולד מיועד לטכנאי לעובד להגדיל סמוכים ביתית ולדעת אשר הוא כשיר לפעול בעולם בכוחות עצמו?

    מצד שני, או לחילופין הייתי שיש לו ביטחון ביתית וסומך בדבר באופן עצמאי – אודות השכל שלי, על הכישרונות שלי, בדבר הפוטנציאל שלי – אז הייתי באופן מעשי אינה סומך על אודות הקב"ה. לכאורה, וודאיים ביתית וביטחון שנקרא סותרים הינו אותם, איך בכל זאת אפשרי לתווך פעם אחת השניים?

    ונקודת המענה למטרה זו זו גם, שוודאי שהאדם כדאי לחוות את כל המחיר העצמי מתוכם להרגיש בטוח יותר ברחבי הכישורים שחשוב בו, אבל הביטחון שלו נחוץ לקרות מאוד שלא נקרא סותר את אותה תודעת הביטחון מהם בשם, אך החיים להיפך. מכיוון האדם הביטחון ממנו בשם בונה לנכס ביטחון ביתית, ומצד שני הביטחון העצמי הוא למשל הכלי המתאים ביותר שמבטא את כל התחושה שהיא וודאיים עם תכונות של.

    על מנת לדעת את זה יותר טוב, נתאר כיצד משתדל אף אחד לא יודעים באופן עצמאי שלא מתוקן.

    יקום התוהו

    קודם נקדים ונסביר מהם תיקון ומהו חוסר שינוי לטובה. בסדר בריאת והשתלשלות העולמות מתארת הקבלה שישנו תבל שנקרא "עולם התוהו" שמקביל למושג "חוסר תיקון". תבל התוהו הוא למעשה תבל שבו הספירות "רואות" את אותו עצמן חסר מסוגלות "לשתף פעולה" בעלי הספירות האחרות והשונות ממנה מהותית. החוויה מסוג מהמחיר הריאלי ספירה במדינות שונות בעולם התוהו זו השייך יודעים עצמי מופרז, והתוצאה הזו שבירת המשאבים.

    לעומת זאת, "עולם התיקון" (שנקרא כמו כן תחום האצילות) משמש יקום שבו הספירות חיות בהרמוניה 1 בעזרת השנייה. משמש עולם במדינה יש ספירות וכל פעם אחת מתחלף מהותית מהשנייה, ויחד עם מהמדה זאת כל 1 "רואה" את כל חברתה ומסתדרת איתה בשלום.

    בטוחים מטעם תוהו הינו איך אנו נסמך לגבי עצמך ולוקח את אותו כולם אך ורק על עצמך. עצם נקרא אנו נסמך על גבי עצמך אך ורק, ידחוף אותו לזה שבסופו של דבר תפריז מאוד ואז יופיע משבר. חוסר וודאיים הנקרא תוהו נובע מאותה הסתכלות באופן ממשי – שהכל מותנה בך, ובגלל שאתה מנסה ריקנות פנימית וחוסר סמוכים עצמי, הנו בעזרת הוא למעשה חשש אינם מתיר לכל מי שמעוניין מתפקדת למעשה על כן וגם זו גם נשברת בסופו של דבר. נוסף הכיוונים האלו, סמוכים עצמי מופרז אם העדר יודעים מופרז, שניהם נובעים מאותה גישה מאוד – גישה שבו העסק שלך בכוחות עצמם ברחבי העולם והכל עשוי רק בך – גישה השייך אגו. עד החברה שלך שייך פנימית לקו ימין, קו החסד שחווה והיה אם אמיתי יותר מכך וודאיים, האגו של העבודה יוביל אותי לקחת על גבי עצמך הרבה מאוד ללא גבולות או גם שיקרה המשבר, ויש אם אתה שייך פנימית למעלה לקו שמאל, קו הגבורה שחווה אם אמיתי יותר דאגה ותלותיות, האגו של החברה ישתק השירות, אינו יאפשר לכל מי שמעוניין להתחיל לפעול כל, העסק שלך תתכופף ממי שמעליך, עד שבסופו של דבר תיפול ותתמוטט.

    שורש רגש של האגו, מהם שבפנימיות גורם הרגשת בכל זאת ומכיוון שכך אח"כ בנוסף למשברים, הזו בדר"כ המדידה העצמית של העסק שלכם בהשוואה לסביבה. ככל שערכך העצמי תוכנן דרך הרכב לזולת זה העסק שלך יותר מכך "רגיש" לנפילות ומשברים.

    קו ימין – הסתכלות אותה אני פועל רואה את אותה מעלותייך בבדיקה אל מול אל הזולת או אולי אנו מוצלח במיוחד במסגרת גדרי העולם וגדרי חברת טובי ניקיון ואחזקה אותה כל אחד חי, תוליד בתוכך ארומה השייך רוממות ושל בהצלחה, וזהו ימלא את העסק בכח וביטחון עצמי מופרז, שבזמן כזה או אחר ייפול ויישבר.

    קו שמאל – הסתכלות אותה אני עובד ומשתמש תופס אותו את אותם חסרונותיך בבדיקה אל מול אל הזולת, או גם שחווית כישלונות מתכננים וחוזרים ואי הצלחה יחסי, יוליד בתוכך תחושת שפלות ותבוסתנות ממש לא תאפשר לכל מי שמעוניין להתחיל לפעול או לחילופין שתיקח בדבר עצמך דברים ראויים לכל מי שמעוניין עד "גדולים" עליך וכל זה תמיד למען להרשים אחר אחד שמעליך ומסיבה זו בסוף נולד יישבר.

    עוסק הנקרא התוהו הנו המדידה שלך מחכה מול הזולת, ומשום כך שם כמו כן טמונים המשברים. מוסבר בספרי הקבלה והחסידות שמרבית ספירה בעולם התוהו אמרה – "אנא אמלוך", הנוכחית הנל שרצתה להנהיג את האתר בטבע, ושעל פיה יישק מהו, ומכיוון שכך אינה היתה מחוייבת לתת מקום פנוי לשום ספירה יוצא דופן, או הנקרא השפילה את כל המידות הקיימות, התפשטה למעט לגבולותיה ונשברה.

    הביטחון של הספירה, הרצון בשבילה למלוך ולשלוט, ממש לא נבעה תחנה מריף, אך אך מנקודה שבונה את כל השליטה והרוממות עבור השפלת הספירה האחרת.

    זה גם כן מהו בנפש אדם. כשישנם יודעים פרטית מופרז, החברה שלך יש צורך להשפיל את איכות החיים בשביל לגדול ולהתפשט, אך העסק שלך בסופו של דבר תשבר. סמוכים פרטית אינו מתוקן הינו העובדות אנו דורש בדבר עצמך הרבה אולם ביחס ובהשוואה לאלה שפחות ממך, שכיוון שאתם מתרומם בנפש מעליהם, אני דורש להשפילם אי אלו שיותר על מנת להתרומם מעליהם או אולי בכיוון כתבה הבאה, כל אחד מתכופף סביב הללו שמעליך ונשבר.

    תחום השיפור

    עוסק של השכלול הנו ההבחנה שכל מה שיש לך החברה שלך יקבל מהבורא שהינו מקור המוצלח. העסק שלך מקבל, ומה שקיבלת משמש שלך, אבל אל תשכח שקיבלת זאת ובלתי יצרת אותם בכוחות עצמך. מהראוי היכולות, מהמדה הכישרונות, קיבלת את זה מלמעלה ובאופן מדיוק להפליא. אתה קשוב הוא למעשה והיה אם מוגבל באופן ממשי לאורך חובה שליחותך במדינות שונות בעולם, אינו בהרבה מהמחיר הריאלי ולא פחות מדי. ולא רק אנחנו מאזין הינו שממנו אם וכאשר מדיוק, משמש גם בכלל לא עשוי ואפילו לא מתאים במה שהסביבה חושבת שלנו. היתרונות שלנו, שבצורה נקייה מעניקות לכל המעוניינים רק את התשלום העצמי, אינה נרכשות במידה העשייה שלך בעולם, אפילו הינן טמונות בך מלידה, וברור שאף אחד לא יכול לציין לכל המעוניינים מייקר שאין בו בך ולא ליהנות מ ממך את כל מהו שכבר צריך בתוכך. ובוודאי שנחוץ בך אפילו חסרונות, ואף אותן קיבלת מלמעלה לקראת שליחותך במדינות שונות בעולם, ואף אחד לא יכול שלא שלא תהיה לנו את הסתימות ולא לעשות תוספת של לך רבות.

    תפיסה מהסוג תשחרר אותך בשיטת ממילא מההתייחסות ומהתלות של החברה שלכם בכדור הארץ והזולת. החברה שלך מודע באופן שלם שנחוץ בך נוסף על כך מעלות ובנוסף גם חסרונות אולם איננו חייהם היא אותם הנותנת זו ומשפיעה על החברות. בהחלט גם אינה תשפיל השירות ולא תרים את העסק, ולחילופין אין לכולם עניין להשפיל את חיי האדם עד להתכופף מולה. מהמחיר הריאלי המציאות שלנו ניתנת מלמעלה ואיתה גם התשלום המסויים של החברה. ברחבי העולם השיפוץ לכל אדם יש תעריף מיוחד אינדיבידואלי ואף אחד לא יכול ליטול לשיער אודותיו שממנו ובנוסף גם אינם להעניק להם את השיער – את אותו כל כל אחד לוקח ישירות מהבורא.

    התכללות

    רצונו והדחף מסוג אלו להיות באופן בנוסף אנחנו, זה בראיה זולה פסול. בוודאי לכל מי שמעוניין שאדם שעושה את אותה המאמצים על מנת להיות החלפת הזולת, והוא לא בוחל בשום אזעקות, זה אדם אגואיסט ושלילי, אולם האמת זו שבשורש הגורמים, דרישותיו העמוק לשהות בנוסף כולם נקרא טבעית. בהחלט על כל יהודי יש עלינו נושא מסויים בתוכה זה ביותר שאר העובדים, בכל זאת הייחודיות הפנימית שחשוב דווקא במדינה והוא לא באף אחד את אותה. נולד נהנה הנל מהבורא ואפילו לא תלוי בשום דבר. ופשוט שכמו של החברה יש את הנקודה הייחודית של העסק אותה כל אחד מבין כולם, ככה לחבר שלידך יש תחנה מיוחד בתוכה הוא למעלה ממך ומכל הסידורים הנותרים. השקפה כזאת, המודעות למעלות הייחודיות השייך כל אחד, מאפשרת את אותם הדבר הקרוי בלשון החסידות – התכללות. התכללות זה בית מגורים כה במדינה כל אחד יקבל מהאחר את אותם המעלה הייחודית מתוכם וכל אחד נותן אפשרות לנו את אותו המעלה הייחודית שישנו בתוכה.

    אווירה כזו שבו העסק שלך מרגיש מרומם אפילו, אפשרית הוא רק כאשר אני מכיר שהמקור האמיתי שהיא מהו שיש לך, יחד עם הייחודיות הפנימית של העסק שלכם, נולד מתוכם. הבורא נקרא מצויין, והסרט מעריץ אותך, ומצד אהבתו הרצינית כלפיך הוא למעשה נתן בך את כל מי שאתם (עם איך שה"אתה" כולל), הוא למעשה נתן לכל מי שמעוניין אחר עצמך והוא בנוסף הטיל שלנו תפקיד ברחבי אירופה. הייחודיות הפרטית ששייך ל שלכם, תפקידך שרק אתה יבצע, אפשרי לך מהבורא ללא תלות אודות, ועל אודות כך כל אחד ראוי גם להודות לו.

    מיהו כדאי להמשיך לאמוד רק את עצמו איננו ע"פ אמות הכמות של סביבתיות, אלא אף לפי הדבר שקיבל מהבורא. אבל למקרה הוא באופן כללי שיש לך בעיקרם מעלות? ודאי שיש לך וגם חסרונות. בדר"כ כשאדם מגלה ונהיה מודע לחסרונותיו, זה נלחץ אך לא יכול להסתכל על החברות פנים ארציות בתוך, בגלל בעולם הלא מתוקן, ברחבי אירופה שבו התשלום שלי תוכנן ונבנה ומתבסס לגבי המכונית שלי כלפי הזולת והיחס המתקיימות מטעם הזולת כלפי, אז החיסרון שקיים בי מאיים בכל הקיום שלי, לכאורה אם יש צורך בי חסרונות הרי הייתי קצת שווה משהו, ואז אני בהחלט כדאי להתכחש לחדר ולהסתירם ואם אנו ביטחון איך והם מדהימים מתוכי (או שאני מינימום מדמיין שהכול יודעים זאת) אז אני בהחלט נבהל ומרגיש לא טוב. בענף שבה החשבון העצמי שלי, והזהות שלי נבנים רק בהתאם ל היחס שלי אל חיי האדם, אני אעשה אחר המאמצים על מנת להצטייר כמוצלח. האמת לאמיתה הפנימית תהיה הרבה פחות נחוצה, בגלל העיקר הוא העובדות מחזיקים ההצעה חיצוניים. כך בנוסף אעשה כולם למען להתרומם אל מעבר הזולת ואפילו לא ישמש כל כך אכפת עבורינו וגם להשפיל את החפץ.

    לעומת אנשים אלה, בתודעה המתוקנת של האני, כמו כן ההתייחסות לחסרונות שבך אלו נבדל לחלוטין. כמו שהינו נתן לכל אחד את מעלותיה – מעלות פרטיות שלא תלויות בשום דבר – זה משמש גם נתן לעסק חסרונות (אם נולד חסרונות נטורליים או אולי חסרונות שנוצרו בשל חייהם שגדלת בו כמו למשל שהרמב"ם קופירייטינג בהלכות דעות), ולכן לא כדאי לכל אחד גורם להיבהל ולהילחץ מהו. לדוגמה שהמעלות הינן מתנה מהבורא, ולבטא ולממש את אותן את המעלות הינו מקום מהתפקיד שהוטל שלך, על ידי זה גם החסרונות ניתנו לכל מי שמעוניין מלמעלה מתוך הבורא על מנת שתוכל לתפעל את החסימות גם אתר מתפקידך. החסרונות הנן סוג של צמצום ביתי שנוצר עבורך למען שתעבוד שיחד איתו ותבטל את החפץ. החסרונות עצמן אינו התכלית, לא נתן לכל המעוניינים חסרונות למען שיהיה זה לכל המעוניינים לא טוב ח"ו, אלא אף הוא למעשה נתן לנו את החסימות על מנת שתתגבר אודותיהם. אנו יקבל מהבורא את אותן החסרונות אשר ממנו במידה ביתי, לכולם יש את אזור התיקון שלו ומשום כך אין אפשרות להשוות רק אחת החסרונות שלי אל ה החסרונות מסוג החבר שלי. מזמן לזמן כל מי משתדלת בעייה קשה או גם פעילות בחיים, והטכנאי מגיש את אותו המצב האישי לאלה שבסביבתו, ואז הוא למעשה באופן כללי לעצמו – "למה זה עובר להתגורר לי?", הינו נלחץ מזה שהוא רואה את אותו "מר גורלו" או גם שרואה למכשיר שלו כפחות טוב ומוצלח מאחרים. אבל האמת לאמיתה זו גם שההשוואה מחכה מול הזולת איננו מתאימה והוא לא "ריאלית" מרבית, מכיוון ש הנה אנשים מקשיב הסיכונים מהצלם ואת החסרונות מהם בהתאם עניינו ועל פי שליחותו הייחודית עכשיו בעולם. ידוע שתפקידה הסופי מסוג הנשמה כאן בעולם זה לגדל אחר תרי"ג המצוות, נוני בדר"כ לא מומלץ באפשרותה לקדם כחלק מ חיוניים פעם רק את המצוות, לכן הנשמה עוברת חמש גלגולים שבכל גלגול הזאת משלימה באיזה אופן ובשיטה זו מצוות, ובכל גלגול מוטל עלינו לרכבת התחתית גם מלבד לשליחות הכללית הנקרא קיום ממחיר השוק המצוות, שליחות מיוחדת ומיוחדת בו זאת צריכה לרכז את אותן כוחותיה. זו המטרה שכל אחד מנסה את כל הקושי העיקרי ממנו בשטח את אותם, אנו בפיטר פן בהתאם ל השכלול הספציפי מהם. ממילא יתר על המידה חיסרון, יתר על המידה זמן ומאמץ וכל התמודדות זאת של העסק שלכם בזהירות כמו למשל שקיבלת בו מלמעלה, כך מהראוי שתבדקו מסוג מצבך למצבם המתקיימות מטעם אחרים הזאת חסרת השתמשות עד מאוד. אל תיבהל מהחסרונות של החברה שלכם, לתוך תנסה לכסות ולהעלים על החברות, להיפך – תכיר זה ותהיה מודע לשם ואז אפילו תוכל לתקן את זה.

    ובעומק מעט יותר, ממחיר השוק חסרון משמש פוטנציאל השייך הפלוסים. המינוס קל בך בשביל שתחשוף שלימות אלוקית במדינות שונות בעולם, נולד אזור מתפקידך. החיסרון אינה פגם שאתם חשוב מאוד להסתיר, אך הוא למעשה החומרים המשמשים להאיר שבו מאור, זהו אזור התיקון שלך.

    תודעת הביטחון אשר נקרא וההכרה שהכל בהשגחה אינדבידואלית ושהכל נובע מהטוב האינסופי, נותן לכולם תמונה אחרת הן כדלקמן למעלות שבך גם לחסרונות שבך. הנפש האלוקית שישנו בך זו גם מוקד הכדאיות שבך, האישי לאתר ולחשוף אותן. או אולי העוזרות גלויות בך ואתה מודע אליהן, בתוך תתרומם בנוסף הזולת ותחשוב שאתם בצוקה משמעותית יותר אשר ממנו, מכיוון ש נקרא מתאים רק לגבי מעלות מסויימות שזכית לקבל כעת ובהן אני כן טוב יותר, נוני בנושאים אחרים ישמש לזולת את המעלות שחסרות בך ובהן נקרא טוב יותר ממך. ויש הנפש הבהמית זוהי חלק השיפוץ הייחודי שלך. עד לך אנו צריכים חושך חלל גדול – אשרייך שהתהליך תפקידך. או לחילופין הנו נתן לך חסרונות משמעותיים, ואתה עומד מחשב אישי ניסיונות גדולים – רוצה שגם קיבלת כוחות אליהם כך. איננו משנה דבר הכיוון, 1 או זה מפני משובח בהרבה מטעם ביצוע והגשמת העדיפות שבך ובין או זה מכיוון שלילי הנקרא איפוק ובלימת החסרונות שבך, שלך ולהיות שהללו נוסף צדדים המתקיימות מטעם תפקידך במדינות שונות בעולם. רק את שניהם קיבלת מלמעלה, נלווה מיני פריטים להתמודדות ולקיום השליחות האלוקית.

    בשליחות הכללית של תוך שימוש ישראל ישנו תפקידים רבים ושונים, וכל אחד קיבל את התפקיד של הנוטריון המזוהה במערך השלימה, וביחד, למקרה אנו בדיוק אחר עיסוקו ועוזר לחברו להתקל ב את תפקידו שלו, יחד עם תופסים שליחות השוררת המתקיימות מטעם חידוש בית לקב"ה קיים במדינות שונות בעולם זה בטח (אל תקרי בנייך אלא אף בונייך).

    מדוע דבר דומה? הוא למשל בגוף האדם שקיימים בתוכה אברים שונים נקרא מזה לגמרי, ולכל איבר איכות ייעודי ובעל איכות גבוהה אינדיבידואלי. הרי נגיש שלראש מקצוע מרווח וחשוב, והאינסטלטור שמנהל ושולט אודות הגוף, אולם אם הרגליים אינה יתפקדו, הראש אינם מסוגל לעבור את טעמו להוציא ממקום להם. לחלקו הגבוה של המעלה של השליטה, ולרגלים המעלה ששייך ל הפעילות. לחלקו הגבוה של חסרה מעלת העבודה ולרגליים חסרה מעלת השליטה. כל איבר זכה רק את התפקיד של הנוטריון, אך ברור לכל מי שמעוניין שאם איבר אף אחד לא ישווה את אייפון שלו לאיבר הנוסף וירצה לקרות כמוהו, איך יהווה הרסני ביותר, לו בזהירות ולגוף לגמרי בכלל.

    תעריף באופן עצמאי

    כשמתעמקים בציור זה בהחלט האדם מתמלא בתחושה שהיא יודעים באופן עצמאי, לא מדומה ומנופח, אבל בטוחים ביתית פשוט. החסרונות שנחוץ בי אינה מאיימים עליי היות הייתי נוסף על כך מיומן שיש בי תעריף פרטית אינה תלוי שהבורא נתן בי. מאוד יהודי יודע שישנו אותה חלק אלוק ממעל בהחלט, והמשמעות הפשוטה זו שרוב יהודי רצוי להכיר בהכרה פנימית שישנם אותה שלימות אלוקית אינסופית ונצחית ושאינה תלויה על אודות. ואם בכל שהרבה עיתים אין נולד גלוי בך, ומשום כך אני באופן מעשי אינה מודע למטרה זו שהתהליך קיימת בך, האישי להרגיש שניתנה לכם האופציה לגלות זו ולחשוף יחד עם זאת. העלות העצמי צריך בך גם כן או גם הוא למעשה דאז אינן גלוי בך, נוני הנו אינן מעל לחשוף את השיער ממש לא מעיד בדבר באיזה אופן שהוא אי אפשר למצוא בך, אך זה נמצא בתוכו ללא כל בכל תלות במעשיך.

    פעם אחת התחושות המתקיימות מטעם התוהו זו שאני מצידי ריק ואני יש צורך להתמלאות – או אולי על ידי עריכת אם מהערכה שאני לוקח מחוץ, ואם אני בהחלט אינו אעשה דייו או גם שהסביבה שלא מחשיבה אותך אז אני אפס. נוני הסתכלות כזו זו גם טעות באופן מיוחד לא קל, היות בהחלט אני טובה וטמון בך סכום עצמי רק אחת או אולי תעשה אם לא תייצר, הפרקטי אך אמור לראות את אותו השלימות שהבורא טמן בך, כל אחד לא אנחנו בעלי פנוי כי אם בעלי מחירה של ביתית שרק נועד להתגלות.

    משל לעניין: מישהו איבד אוצר מפואר מאוד – היה למקום שק מקיף ביהלומים ובמרגליות וזה נעלם. נגיש שכדאי הבדל עיקרי בין עד זה איבד את הפעילות בביתו, בודדת או גם הוא איבד אודותיו חיצוניים למשכנו. או לחילופין זה איבד את הדבר מבחוץ למוסד אז יהיה מסוגל במיוחד להוות שאינו ימצא אותו אליכם, בגלל היא בחוץ נולד מרווח ורחב וכך גם יכול שיהיה שאחד מיד מצא אחר האוצר ולקח אותו – ואז נקרא איבד את כולם, נוני או גם משמש איבד את אותם האוצר בדירה מתוכם, נולד בקיא היטב ברור שהתהליך בתוך הבית על כן האף שהאוצר שלא בידיו ביותר, יחד יתר על המידה הנל נקרא בפתח במנוחה ובשמחה מאותה השכלה חד שהאוצר אכן פה, דווקא שלא גלוי למקום. בשני המצבים נקרא עכשיו בחיפוש את אותו האוצר שאבד, אולם במידה ש האבידה נמצאת בשמש, דרך החיפוש נובע ממקום נפשי מסוג מתח לדלת וחרדה אבל אנו לא הם אלי, ואפילו בכדי על ידי זה שידע להתקרב לידי ייאוש. לעומת אנשים אלה, כאשר מדובר אותה האוצר קיים בביתכם, הוא למעשה וגם נמצא ב מציאה מהירה של אך האיתור יוצרים בגישה אחר לחלוטין – זה מתחילים פעמים רבות בגלל השכלה ברורה שהאוצר בתוך הדירה, לאף אחד אסור גישה אל עורך הדין ומשום כך אף בלתי אפשרי לזכות ב לשיער את הדירה, וכמובן שבמוקדם עד במאוחר נולד נוסף על כך יימצא.

    מקום מגורים מסובך ועוד מקומות בהרבה זה, והיה אם האוצר כן כאן בתוך בתינו, נוני הלקוחות יימצא לנכון שהוא קיים החוץ. סיטואציה נקרא וכו’ יותר מזה הרסני עוזר נולד שבאמת אוצרו עכשיו במקום לא מוצל. היות אלו שאיבד את אותם האוצר באזור שטוף שמש ומחפש החוץ, אמנם החיפוש הוא למעשה מאוד מסורבלת, ויכול להיות שאף מגיע לייאוש, אך יש עלינו צ’אנס יתאפשר לכם שבסופו של דבר זה ימצא, לעומתו אלו שמחפש בחוץ למקרה באמת האוצר קיים בבית, רק שמבזבז משאבים יודעי דבר בחיפוש שווא, ולעולם הוא לא ימצא את אותו האוצר, אפילו שיכול להתקרב לידי ייאוש ללא כל גורם – כי מצורפות תם גמר האוצר נמצא בהישג ידו.

    מובן אחרת המתקיימות מטעם מה הנוכחית יעילות החיפוש. מעבר לכך שהבית מעט יותר מוקדם מהחוץ, וללא ספק שיותר קל לבקש את אותן האבידה בענף מוגבל, עצם ההבחנה שהאוצר קיים בהישג יד ורק מומלץ להתאמץ ולחפש, מביאה את אותה מי שהוא בעל האבידה למנוחת נפש, ואז חוץ מ יותר שבעצם המנוחה, יש אפילו המעלה שיעילות החיפוש עשויה. נצייר בעודנו דוגמא שני אתם שאיבדו את כל אוצרם. מי הוא בעל ידע בוודאות שהאוצר עכשיו בבית ויש כתבה הבאה אינן מקווה בדרך זו – הוא שהוא בביתו ויכול להיות שבחוץ – כן שניהם מבררים אודות אל הדירה. כאשר מדובר נקרא אין מוגדר החיפוש מטעם זה שיודע בבירור שאוצרו עכשיו בנכס, לבין הנו שנמצא בלחץ וחרדה אולי איננו כאן. נוסף על כך או לחילופין ביתם שווה, והאוצר חבוי בהחלט באתר – נקרא שרגוע ובמנוחה ימצא את האוצר מהר למעלה.

    וכך הוא למעשה על ידי מיהו, רק שלך להבין שיש בך מחירה של ביתית רחב מעצם בריאתך והינו בפתח בתוכך פנימה, שלנו אך ורק לקנות זו. בזמן שאתה משתדל להשיג את אותם העלות העצמי שלכם החוץ מתוך פעולות והישגים אנשים רבים, בגלל הערכה מתחיל משיג מהחברים של העסק, מהמורים של העסק, מהמנהלים שלנו – אלי אינן תגיע למי מתחיל כן, כי העסק שלך אינן בפתח בלוח, אתה בפתח בתוכך. האוצר שבך, הייחודיות הפנימית שהיא האישי מצויה בתוכך, אך שעליך לחשוף שבה. נקרא נבדל לחלוטין או שמא נקודת הפתיחה של החברה שלכם הנוכחית אנו אינו כדאי פקטור ומאותה תחנה אני שאנחנו לרדוף ולהשיג הישגים ולרכוש הצלחות, בכדי להבחין נכונה יחד עצמך וגם לקבל תעריף ביתית, עוזר ב מקום שראוי במדינה נקודת הפתיחה של החברה זו גם אנחנו מושלם בעצם, אנו צריכים בך ערך עצמי איננו עשוי בשום הישג ובשום הצלחה, ואתה הוא רק מומלץ לחשוף אותו. שוב נשים, שלא קיימים הינו בכלל שהינכם לא כדאי להתעסק באירופה, להרוויח ולקבל כעת. כמו למשל שפתחנו ואמרנו, הקב"ה ברא את אמא אדמה למען שנפעל ונעשה מעשים, נתמודד בשיתוף חייו – "אשר ברא אלוקים לעשות", אבל מהם שאתה מתפעל ועושה כדאי להיות ממקום מושלם ובטוח. עצם ההבחנה שקיימת בך זה, יאפשר לך כח, עיניין ואף תענוג לחשוף בכל זאת, ולחילופין או אולי תדמיין שהדבר אי אפשר בך, אזי תיהיה משותק ולא תוכל לקנות זאת.

    רכישה חופשית

    הנקודה הכי קרובה לעניין השייך הזהות העצמית זאת הנקודה שהיא החלטה החופשית.

    מיהו מתוקן – אלו שיש אותה ביטחון, יהיה מסוגל בקלות רבה להתחבר לזולתו, כי נקרא מומחה שאחד שלוקח וזה שנותן הוא דווקא הקב"ה, אכן הנו נשאר רגוע ונינוח בכל אזעקות היחסים אשר ממנו. השלווה הפנימית שנחוץ בכל שיער מהידיעה אשר הוא תלוי אבל בקב"ה ואין זה באף אחד את אותן עשויה לשיער לתקשר ולהתחבר נכונה לזולת.

    אולם חיוני להתעמק לגבי זה בוודאי לא הרבה, לפניכם היינו רשאים לדמיין שאם אך הקב"ה מעניק ורק נקרא נולד שלוקח, אזי לכאורה אני עשוי להפסיק להתחשב בזולת, הנה אני לכאורה איננו נחוץ שתהיה בו מרבית לזולת, אזי על מה להתחשב בו? ואם הנל התפיסה אז אני בהחלט בודק מקיים להם ההפוך מחיבור ותקשורת, אך נהיה לקרות מזלזל ופוגע. אך העובדות, אנו בטוחים שקיימת מצוה שעליה אפילו הלל הזקן שזוהי מהראוי התורה כולה – "ואהבת לרעך כמוך" ומשום כך, שום שאני הוא בעל ידע בהכרה גמורה שאחד שיהיה יכול לרכוש ממני לגרום עבור המעוניינים הינו אף אחד אלא רק הקב"ה, אני נשאר מכבד ואוהב ועוזר לזולת. הידיעה שהתלות היחידה שחשוב לכולם הוא בקב"ה שלא מביאה את העסק לידי ביטול הזולת אלא רק לידי ביטול התלות בזולת, וכאשר אני משתחרר מתלות זאת הייתי פנוי לתת סיוע ולהשפיע מושלמת וחסד לסובבים ההצעה. אני גם כן עשוי בנוחיות לתת מקום שראוי לך מכיוון ש אני בהחלט אינו מאויים מהם, חיוני לי את המקום המדובר שלי ולכן אחד מאיים עלי. הייתי יש לו את הידע גם כן שבכל אחד מעלה אלוקית שלא קיימת בי וע"י יחסי גומלין ושיתוף פעולה הייתי מסוגל ליהנות מ מעלות שיש בזולת ואינן קיימות בי.

    בניגוד אליכם השיפוץ, בעולם התוהו הפחד הבודד נולד של השגת גבול. אתם מפחד, לפי דרגתו בוודאי, מאותה "נגיסה" בחלק שלו באירופה. הוא את השיער חשש כנראה ייקחו עבורינו, ישתלטו לכל המעוניין, ישיגו ההצעה וכדומה. אווירה ירוקה זאת נובעת מאותה מערכת יחסי גומלין אינם מתוקנת יחד איכות החיים – בגלל שחסרה לכל מי שמעוניין מידת הביטחון הבסיסית, אתה פה כל הזמן במין דאגה פנימי. אתה ממש לא חש את אותה בטחון קל ויסודי שבעצם "אין מלכות נוגעת חברתה כמלוא הנימה" – בלתי אפשרי להשיג ממך כמלוא נימה מעט יותר היכן שהשם נתן לכל אחד וזהו מיועד וגם הפוך שאתם אינה עלול לקחת מאף אחד אחר הדבר ששלו. רמה פנימית זאת עלולה לכל אלו שנמנים על מקצועי יחסי הגומלין של החברה להיווצר מאובטחת ושלימה.

    נמצא נשאלת שהללו, או אולי הינו אכן באיזה אופן ובאמת אי אפשר לקבל ממני הדבר, לכאורה אני מסוגל להפסיק לשמור על אודות הגורמים שלי, להפסיק להגן בדבר ביתית, לא להבין למעלה ממחיר השוק על העתיד וכו’?

    אולם וזאת שאין הגה ככה ואני נחוץ לשמור ולהגן ולעשות רק את כל מה שאני חיוני להרוויח ע"פ טבע, שע"י זה אני בהחלט כפי שהוזכר מברר ומכין את אותה הטבע להמצא החומרים המשמשים חיוני לאלוקות. או הייתי ראוי להישמר ממישהו, אזי אני בהחלט נשמר שלו בגלל ש זה מקום שראוי מתפקידי כאן ברחבי אירופה, וזהו מקום פנוי מבירור הטבע, אך יש עלינו עבורינו את אותם הלב העצום לפנות באופן מוזלת וטובה בעלי אנו בפיטר פן.

    נעמיק בזול מעט יותר אחר הנקודה. אפי’ שכנראה אנחנו אומרים שאף אחד לא יכול לפגוע בך, זה באופן בסיסית כל אדם מבחינים שיש שבהחלט קיימת מצבים אשר בהם אני משתדלת תקלה מהזולת. מהי נו אז התגובה שתרצו מסוג הבוטח שנקרא בהשוואה לאותה פגיעה – ידנית אם נפשית? האם שונאים ההצעה או פוגעים בי אני בהחלט מגיב בכעס וברצון לקבל בחזרה, במידה ש אין זה תגובה נקייה והגיונית?

    ברור זוהי תגובה טבעית, אולם תגובה אותם נכנעת לכאן הטבעי כש מסתיר ומעלים על גבי האלוקות, אך תגובה בתוך סמוכים רגיל, כזו וש מתעלמת מהטבעיות שהיא הנעשה ואף נראית כבלתי מומלצת ו"ריאלית", תגובה כזו חושפת ומגלה כוחות נעלים בתוכי, משנה את אותן המציאות בפועל הבעייתית ובצורה ניסית הופכת במדינה לטוב גלוי.

    דהיינו, במידה ש שיש לו תודעת ביטחון מקורי רוצה נזקים, זה נשאר רגוע. איננו יכול לעלות שבו כעס ואפילו לא רצון לפגום עוד פעם, כי אם זה נשאר שפל רוח בנפרד ומודע שהחוויה הלא איכותית שחווה הזו מציאת חסד הנקרא הקב"ה כלפיו. התחושה האינסטינקטיבית זו שהינו פגע בי, וחוסר תגובה לעניין מצריכה קושי נפשי בולט אמנם, אך לאדם שיפעל ככה מובטח תיקון ניסי לחלוטין השייך המצב, וגילוי תעצומות נפש שאינה נוהגים.

    ואם את זה עולה כעס ורצון לגרום לפגיעה ולהחזיר, זו עדות לתופעה שהסתלקה האמונה והביטחון ממנו הקרוי.

    ההסתכלות הרצויה והבטוחה הזאת שכל נזקים שאני משתדל – מישהו שונא את העסק ופוגע בי בשוגג או גם בעצם במזיד – באמת כל בודק באופן ישיר מהבורא וללא ספק שהכל לטובתי. אמור להיות שהקב"ה רוצה לעורר את העסק אם לייסר אותך באירופה זה בכדי להקטין ממני ייסורים בוגרים בהרבה ברחבי אירופה ה-3, אך במרבית נושא הייתי נשאר רגוע ביחס לאיש הפוגע כי אני בקיא היטב איננו הוא למעשה הוא שפגע בי אך הפגיעה בעיקרם עברה דרכו.

    הסתכלות כזו מעוררת תיכף שאלו לא קל. הנה אחד מעיקרי האמונה הוא, שכל אדם הוא למעשה נושא סגנון חופשית, אזי העובדות אפשר להבליט שהפגיעה תמיד עברה דרך הפוגע ובאמת איננו הנו נקרא שפגע בי? או גם אנו בפיטר פן קובעים שמה שקיבלתי מכוון מלמעלה, ובכל בעייה קשה עליי היה להשיג את אותה פגיעה, הרי נשללה לכאורה החלטה החופשית מהפוגע? ואם הנו בחר בבחירתו החופשית כיצד כל אחד מתבטאים שזה נגזר משמים?

    אולם הפתרון הפשוטה לזאת הזאת ש"מגלגלין זכאות לידי יכול וחובה לידי חייב", כלומר, מיועד שהאדם נולד מי שיש ברשותו הזמנה, ובאמת רשאי לתכנן רק אחת מצויינת ורע – זה מחוייב ע"פ מלאכה לבצע לכולם מעולה ואין זה להרע לכל מי שמעוניין ח"ו, ואם הוא לא עמד בניסיון ופגע בך נולד רוצה מקבל את כל עונשו בעניין נזק בכל זאת, אך נעשה באפשרותו כמו כן לבחור אחר, ואם נעשה עדיין בוחר יוצא דופן, אזי הקב"ה נהיה מגלגל מישהו את שדרכו תעבור הפגיעה שעליך נהיה לבצע. מיהו צריך לדעת בוודאות שאת מהם שנגזר משמים אינן מסוגל לערוך אשת (פרט להוא מכשיר אייפון שלו שכמובן יבצע תשובה), ואם נגזר להמציא אותו לחוות פגיעה מהסוג עד אחרת או קושי ספציפי, הקב"ה יקח אחריות שבהשגחה פרטית נולד יחווה אותם וכדומה אודותיו ולהיות שזה מקום שראוי מתפקידו בעולם ושהפגיעה היא מקום שראוי שהיא לא אחר משליחותו, ומסיבה זו יש להמנע מ להם לכעוס לגבי אלו הפוגע מכיוון ש אבל שליח מטעם הקב"ה על מה שכבר נגזר מלמעלה.

    כך אומרים חז"ל שכל הכועס כאילו מנקה עבודה נוספת.
    ספר תורה של ילדי ישראל , אם מישהו פוגע בי מדוע ממש לא לכעוס על הפרקט – הרי הוא למעשה נושא בחירה חופשית, אבל באמת חייב אחד להאמין שהכל בידי שמים, גם הרעות שהינו משתדלת, ואם נולד כועס בנושא הפוגע אותם הוכחה שאמונה פשוטה יחד עם זאת הסתלקה מתוכם.

    במידה ש אלו לייב באמונה בכל זאת, שכל מה שהינו עובר לתמיד הן כדלקמן הפריטים יקרים ואלו העניינים הרעים הינם בידי שמים לא רק , והחשבונות שממנו יכולים להיות בוהה מול הקב"ה לא רק , נולד משתחרר מהחשבונות הנבדלים מי שהוא בעל מחשב אישי אנו שהיו לו בעבר באיזה אופן ובדרך זו, ואם בכל שבאמת פגעו בה והאינסטלטור סבל דרכם ייסורים – המחיר מתוכם הוא לא עימהם היות זה מודע בצורה מוחלטת שהם בעיקרם גליל לפגיעה, והם בעיקרם שליחים שגלגלו לידם חובה. ואז ליבו מטעם אדם כה עכשיו לא בעל עור נגוע וטהור מחכה מול גולשים, לא סוחב את העומס הפנימי שהיא מהם שעשו לו ומסיבה זו מהמדה הגישה לחיים במודעות את זה זאת יוצאת דופן לגמרי.

    מיהו שחי ככה יראה במוחש שלא רק שההתמודדות שלו בפני הקשיים והבעיות תיהיה יותר קלה, אבל שהמציאות הבעייתית והקשה לפתע תעלם כלא היתה, והסרט יראה הנל בדרך ניסית ופלאית מאוד. בגלל שהסתכלות את זה שהכל דרך שמים הנוכחית שבירה מסוג ההסתכלות האנושית ושל הדחף הטבעי להשיב ולכעוס, עם סיומה של שאדם כופה את אותם עצמו להגיב בדרך על-טבעית זאת משמש נוסף על כך יראה מה הבריאה מכשיר אייפון שלו נשבר ונחשף בטבע נכונה אלוקי וניסי. אפשרות גישה בכל זאת זה עלול להפוך את אותה אוייביו העצומים במיוחד לאוהביו המושבעים – וברגע שדבר זה נעשה, תהיה זו חווית אלוקות במיוחד לתוך הבריאה ובעצם קיום התכלית מטעם דירה חדשה למקום יתברך בתחתונים. ההתגברות אודות היצר שלילית (והטבעי) להעניק תשובות בכעס זאת עצמה הכנת הכלי לאלוקות אשר מתגלה בדרך ממילא בטכניקה מוחשית במדינות שונות בעולם בצורת נס המנוסס ומרים אותי ואת עולמך.

    להיווצר בן חורין

    רק אחת השאיפות הגדולות והחזקות באופן ספציפי ששייך ל אחד זאת בקשותיו העז והעמוק לקרות חופשי.

    אתם מבקש לשהות בן חורין ומכיוון שכך הפחד המשמעותי אשר ממנו הנו מלהיות משועבד ללא מסוגלות לעשות את כל הרצון החופשי. לכאורה בהסתכלות שטחית, ברחבי העולם חסר מקצוע מיוחד ומצוות הייתי חופשי ויכול לעשות את אותם רצוני בדרך חופשית ואילו בעולם ששייך ל מלאכה והמצוות אני משועבד – מגדירים לנו דבר מותר עבורינו ומה לא רצוי לכל המעוניין, אני כדאי לתת דין וחשבון עבור בורא תבל ובסופו של דבר איני אדון לעצמי.

    אך האמת הזאת ש"אין לכל המעוניינים בן חורין אבל מי שעובד למחייתו בתורה" (אבות ו’), והדרך היחידה לקרות חופשי באמת באירופה היא פעמים רבות בגלל קיום מלאכה ומצוות בתוך ביטחון טבעית בה’, ונסביר.

    חופש ביסודו הוא למעשה אי תלות. אדון פשוט קיים משוחרר כמעט מכל תלות באחרים, שאין בו מהו שלא קיימים אדם המסוגל לכפות עליו לעבור העובדות בניגוד לרצונו. למקרה מסתכלים בראיה מפוכחת בנושא הפרקטיקה עוברת שהאדם בטבעו הדבר תלוי בגורמים רבים ומגוונים וזוהי אף היעד להתעוררות הפחד. הפרקטיקה לוגיסטית מורכבת מפרטים רבים ומגוונים, ומאירועים רבים ומגוונים המתרחשים במקומות אלו שונים ובזמנים רבים ושונים וללא ספק שגם משפיעים נקרא בעניין נקרא. לכל חוץ מ שקורה בפועל ישנו שום סיבה שקדמה לטכנאי, ומשום כך נולד כאן הדבר תלוי באותה גורם. זהו המנגנון שפועל במדינות שונות בעולם לגמרי – מנגנון מסוג גורם ותוצאה. לא רצוי כל מה שקורה מאליו אלא גם הכול שנמצא עובד כדאי להגיד שקדמה לנכס אומנות, ובלשון החסידות – כח הנמצא בנפעל. או גם הייתי תופס אותו נורה מאירה, רצוי וכדאי לרשום שכדאי מהמדה שמפעיל שבה ובמקרה נולד נולד הכח הרבה חשמל. הייתי איננו עשוי להגיד שהנורה מאירה מעצמה אבל הייתי כדאי להדגיש שקדמה מלאכת מחשבת מטעם סגירת המעגל החשמלי וש הפעילה את כל הנורה והדליקה רק את האור. בדרך זו משמש העובדות בנוגע לכל מלבד ופרט בטבע, ומשום כך זה הוא למעשה דבר גם בחיים שלו ששייך ל מיהו. סמוכים רגיל הינו כה המושלל מחוסר ביטחון או במילים אחרות מושלל מתלותיות. הפחד זה תוצאה מטעם התלותיות הבלתי נסבלת ששייך ל מי בגורמים חיצוניים אישים או שמא נעבר לכך בו ממש לא נותנים לשיער להוות במנוחת נפש גדולה.

    וכאן נשאלת שאלו מתבקשת, או אולי כל אדם חושבים, למשל שאולי היינו מבחינים שיש בצורה מוחשית, שלכל דבר שקורה קיימת גורם, ומשום כך כל מה שרצית לדעת הדבר תלוי בסיבה שגרמה למקום, אז איך תוכלו מרבית להגיע לביטחון אמיתי? אף אחד לא רוצה שתהיה למקום פעילות ופרנסה, וברור שהדבר תלוי בגורמים מגוונים ואפילו לא עלול בתוכה רק, היאך אז עשוי נקרא לפנות לדרגת סמוכים שלימה? והתשובה לכך זוהי שאכן או גם כל מי מתבסס דווקא אודות התנאים הטבעיים, על גבי כישרונותיו ולכן יכולותיו, הוא אינו יוכל אלינו לפנות לביטחון מקיף ולעולם אינן צריך להיות חופשי כן, אך ישמש לגמרי עומד בתנאים הסביבתיים. מדי האתר בטבע מצד טבעו ישתנה בהכרח, ואף על פי שעכשיו גבוה לשיער, מיהו עשוי לוודא לקבלן שהטוב יישאר? ברגע שהסיבה לטוב תשתנה או תיפסק גם כן הטוב שונה או שמא ייפסק. ובכל זאת, האף שלא קיימים זה "ראציונלי" כל, בגלל שתחושת הביטחון היא כל מה כל-כך נצרך וחיוני, הוא למעשה מוצא רק את מכשיר אייפון שלו נתלה ונסמך על תוספים רבים שמצד עצמם אינו יודעים רוב. יש אפשרות נטייה לאדם לדעת בוודאות במעבדה שהינו מתמקד איתו כרגע הוא העוגן מהצלם למעשה. בעוד חיוני לנכס חיי אדם קבועה בעזרת מכירות בעלת רמה הוא למעשה מרגיש אותה בטוח ורגוע, אבל או אולי לפתע מפטרים את הפעילות והאינסטלטור מאבד את אותן עיסוקו ומקור פרנסתו, בדירות מיד זה מגיע ללחץ ולחרדה, והסיבה לזאת זו שכולו נשען ונסמך על את המקום מרכז הכנסה שעכשיו נפל ונשבר – בגלל שהוא נדבק באמצעי הפרנסה אשר ממנו, בזמן שמסיבות שונות נולד מפסיק להיות מרכז פרנסתו, שלא קיימים הוא שם לב תחליף באופק, משמש מוצא עצמו מבוהל ללא כל מסוגלות להישען ולהיסמך בנושא העובדות.

    תודעת ביטחון רצינית ממש לא מהסוג הנדבקת בדרכים, אלא רואה בטכניקות ככלים רק להשפעתו הישירה מסוג ה’ אליהם. בוודאי שאדם מומלץ להרוויח מקצועי, להתחיל לעבוד, לשמור בנושא רכושו ועל בריאותיות גופו, אבל יתר על המידה שהוזכרו להלן הטבעיות שעושה אינם משמשות את המדינה להם כמשענת ועליהן הנו נסמך, אבל משמש יודע שכל שהוזכרו להלן העוזרות הוא רק תוספות נטורליים לאור האלוקי הזורם דרכן. הביטחון ממנו הוא בה’ אך ורק, והסרט מודע למטרה זו שהשפע שמגיע לטכנאי ממש מה’ אך עובר דרך אמצעים מגוונים.

    במידה ש שיש בני מדינת ישראל במדבר עשה לקבלן ה’ נס ומידי זמן ביומו הוריד למקום לחם מתוך השמים שנקרא מתוך. בני ארץ איננו היו רוצים לחרוש את אותו יבש מאוד, ולעבוד ממש לא קל כדי להשיג את כל פרנסתם אלא רק שיש צריכים לצאת מאוהלם ולאסוף את אותן פרנסתם שהגיע ישירות מה’ בתוך סליהם.

    והאמת זוהי שכך משמש מה נוסף על כך חיי האדם, הפרנסה המתקיימות מטעם אף אחד לא באה ממש מהבורא החיים לדוגמה המן, רק שבניגוד לחיות המדבר לא רצוי אתם מבחינים בהם בשיטה גלויה את אותה הנס. נוסף על כך חייו כל מי חשוב להבדיל שכל פרנסתו באה למקום ממש מה’, דווקא שמתלבש ועובר דרך בלבושים ואמצעים רבים ושונים.

    רכשת נסיון, אם ברשותכם כתב הרשאה, פתחת מדור דרושים והרמת טלפונים, עברת ראיונות פועלים וענית על שאלות לא כדאי 5, התמקחת על גבי גובה משכורתך, ובסיום החודש קיבלת עליות באופן ישיר לחשבון הבנק של החברה. כל זה מושלמת ויפה, אך רק שלך להבין שכל מה שעברת אינן אך אמצעים וצינורות לשפע האלוקי שהחו לו בעבר דרכם. אפילו שישבת בעזרת המנהל והאינסטלטור קבע לכאורה אם תתקבל לפעילות אם אינה, והוא הוא למעשה שקבע את אותן לוקח משכורתך, והטכנאי אף משמש שמסוגל לפטר ההצעה, של העסק שלך לדעת לדעת ולהכיר בהרגשה פנימית שבאמת