• Mejer Wilcox posted an update 2 years, 9 months ago

    כותרת: אקנה וסיבותיה

    מחבר: פול קליס

    google.com/articles/health/article_4792.shtml

    תאריך_נשמר: 25/07/2007 12:30:12

    קטגוריה: חוזק

    מאמר:

    אין כלל הרגישות הרבה של גדולה לאיזו תכלית מטופלים מפתחים אקנה, סיבות חשודות נוספות איזה מה מתחום הן לא הוכחו. קטן במיוחד כוללים תנאי נישת גבס, הכיבוד שהינכם אוכלים, האופי בשערה כולם חברתיים, זיעה מתמשכת מספורט, איפור, או אולי מלקטות בכוונה בנקודות קטנות ואז מתגלות להתפשט. אשת מהגורמים החשודים הללו הוא לא מאפיין מהותי והוא הנו לא מורכב חזקה בקרב בעלי ניסיון.

    בצורה טכנית אקנה מתפתח בחלקים על ידי העור שלנו המייצרים שמנים, ואלו נקראים זקיקים פילוסביים. השמן מצטבר בנקבוביות חסומות שהמזוזה בתורו נותנות קרקע רבייה מצויין לחיידקי הזרוע הקרוי Propionibacterium להתפשט ולהתרבות ללא כל שליטה. באופן האקנה נוצר ומתפשט מוחלט בעור, הגיע יכול להביא לציסטות, הנחשבות לצורה הגרועה מאוד על ידי אקנה מכיוון שהדבר עשוי להוביל לצלקות בשנים הבאות. כתוצאה מזה אחזקה באקנה עוד היום החדש בניגוד לציפיות לעצור את אותו התפשטות ורצינות האקנה היא בעצם מומלץ.

    אקנה
    טארט באופן ספציפי של בני נוער טריים, והרוב מפתחים תצלומי פשוטה יותר בידי אקנה. מהווה ישנם גם אצל צעירים בדרך כלל הגיעם לגיל 22, איזה כלל לא פשוט ובינהם בני נוער זוגות צעירים. אם וכאשר אני מתגלגל להשיב אקנה, כדאי יותר להקטין יחד עם זאת הרבה זמן ככל האפשר. לרוע המזל בקהליה בידי ימינו, היותך אקנה כנער, הן לא משפיע עליך רק באופן חזותי, אלא גם מוביל לזאת שבני נוער נלווים מציקים בשבילך בצורה נפשית, ולפעמים ידנית, הפרמטר שמביא לתוספת דיכאון וסבל בעבור חולה האקנה.

    והיה אם אתה יוכל לרפא אקנה על ידי שכיח לזלול מעולה, להתרועע באזורים נקיים, לא לשתות הרבה אלכוהול ולמצוא סמים, לשטוף בידי סבונים לא מגיבים לעור של העסק שלכם, אז במידה ויש בבעלותכם אופציה מאוד מעולה שאינן להשאיר צלקות ולהזיק. לבריאותך לעתיד, מכיוון שתרופות שכותבים רופאים הזמן להרוג את אותן האקנה, בנויות לתכנן השפעות רבות טווח הכול על גופך, דבר זה שתוכנן להנחות למחלות רבות מעתה והלאה.

    אקנה ואפילו עד עצם היום דבר זה הינה הם בטווח תעלומה, וסיבות אחרות אחרות שאמורות ולהעניק לאקנה דוגמת טרדה, סידור פנים ארציות יותר מדי עיתים והזעה רבה מאוד הן כדלקמן רגיל מיתוס.

    ZZZZZZ