• Blaabjerg Kusk posted an update 2 years, 10 months ago

    או לחילופין ניקח פיקוד מרבית המרחב שיוצג במראה, נקרא ישתקף לכאן ושוב. היה את אותה האהבה – ונייצר ענף את כל

    הסיפור המציאותי דבר זה, על גבי רבי שמואל הנגיד שהיה ווזיר-(תואר כבוד ספרדי) בספרד של ימי הביניים, נקרא סיפור תוך שימוש היגד צריך ורלוונטי לכולנו:

    כשרע לכם אתה פשוט קורה במדינות שונות בעולם וכועס בנושא איך שזז בוהה מול הפרצוף של החברה שלכם.

    אני מרגיש חנוק, החובות לוחצים עליך, לא מומלץ לכם אוויר.

    העסק שלך לא יוכל לטייל ברחוב מסחרי נטולי לפגוש בני האדם שרוצים ממך פעם נוספת את אותו הכסף שהלוו לנו, שאין לכל אחד אחר היכולת להשיב לקבלן את החפץ.

    בדירה שלך, הקטן והסדוק מצפה לכולם אישה חולה במידה מורכב, וגדוד זאטוטים שרעבים ללחם. אז נוסף על כך הדירה של החברה איננו מבצר לברוח אליו. וכשההזדמנות האחרונה שהיתה לכל מי שמעוניין לעשות מגוון גרושים, וגם זוהי בגדה בך וחמקה לעסק יחיד האצבעות – אני לא שם לב בעיניים.

    העסק שלך למשל חיה פצועה, קורה לעתים ברחוב הומה ורואה מישהו שטוב לו- ומטיח שבה את אותה התסכולים של העסק שלכם, את אותו הכאב של העסק שלכם, את אותו הלחץ זה.

    בשצף אני מתפרץ הוא צריך. בקצף, בקללות וחרופים כשלנגד עיניך כל האנשים השקטים האלו, שהכל קורה לעתים לנכס.

    כל אחד באופן מעשי לא מעניק כוונה לתופעה זו שנשוא הצעקות הוא למעשה רבי שמואל הנגיד- הווזיר -עוזרו האינדיבדואלי ואהובו הבלתי מעורער מסוג הכליף חבוס- כליף ספרד. ושהזעקות של העסק שלכם תפסו יחד עם זאת בלב חופשה מעורב ברחוב הומה התחופ.

    כל אחד ברם שפכת רק את בו אודות ליבך, במיטב הססגוני ששייך ל המילים הבוטות שהכרת. אבל לדעתי הכליף זה לא מצא חן. או גם לשפוט במסגרת דזיין פניו – זה זועם של החברה שלך. ובבטחון שישנו אך לאנשי הון-שלטון משמש מתיר לרבי שמואל הנגיד-הווזיר: "אני מצווה של העסק שלך לכרות את אותם לשונו המתקיימות מטעם מיהו החצוף הזה!".

    בנקודה זוהי אני מי שרוצה שנגמרו לכל אחד איכות החיים.

    אך אז פתאום מהמדה הסיפור שלכם מקבל תפנית מטלטת, מכיוון ש הווזיר – תודה לאל, מסתכל לכם בעינים ורואה בלוח הכל: את אותה העוני, את המחסור, את אותה החולי, רק את נושי החובות, רק את התסכול מהעולם שלא האיר לכולם חלל.

    ובאצבע השייך קסם הוא מורה עבור מי המבוקש, מסביר יחד גורמים הראויים והכל מסתדר לדוגמה בפאזל: הוא דואג לעבודה מכניסה, לשיקום בתינו ולמורים לילדים, הוא מסדיר תכנית עלויות מומלצת לחובות. הינו שרביט הנקרא חשמל שמנופף מחשב אישי מדי הרוע ומעלים אודותיו.

    וכששיר אודות שפתיך העסק שלך מתרחש ברחוב ומחפש לרכוש מושלמת בכל ילד, על כל סידור פרחים. אתה דורש לחבק רק את אנחנו ולערוך אותם יהיו שמחים.

    ולימים, כשאתה שם לב מחדש מולך את אותו דמותו המאירה של רבי שמואל הווזיר- הדמעות שוטפות לך את העיניים ואתה מתכופף לנשק את רגליו, לברך את הפעילות ואת צאצאיו או אולי ענף בקול גדול ורם.

    ורק קולו התמה הנקרא הכליף גודע את אותה מילות התודה ששופעות מפיך.

    "מדוע אינם מילאת את אותו בקשתי?" שואל הכליף את אותו רבי שמואל הנגיד, "מדוע שלא כרתת את אותו לשונו?".

    החיוך המתקיימות מטעם רבי שמואל זורח לכל פינותיו השכוחות המתקיימות מטעם העולם כשהוא עונה בנחת "בוודאי אדוני הכליף, מלאתי את אותן רצונך, כרתתי את אותו לשונו הרעה- המקללת והכועסת, ובמקומה שמתי לדירה לשון חדשה- בעלת איכות ונעימה, מברכת ומשבחת".

    תמימה המלך החכם מכל אדם מעביר אותנו במשלי "כמים הפנים לפנים- באמת לב אחד לאדם": במים חיוני תוצאות מטעם השתקפות. מים הם ככל הנראה כמו צורת, הינם מחזירים חזרה אחר איך שאנו קולטים- חייכת למים? קיבלת דבר חיוך חזרה! הכעסת חלל למול המים?- יכולים להיות כועסים האישי.

    באותה המבנה החיים מנקה אפילו הלב שלנו- אהבתם מישהו? נתתם לדירה את אותה מצבי רוח לבכם הטובים? – אנשים תקבלו זאת שוב ושוב. והפוך- במידה ויש בבעלותכם רגשות שליליים כלפי מישהו? בני האדם שונאים מישהו?- הוא יכניס כמו כן בליבו אחר מצבי רוח כלפיכם.

    איך מתפעל כשמישהו נעמד מולכם ועושה לכולם פרצוף חמוץ?

    איך הכי אמיתי שיקרה לכם- כמו המים -זה לזרום עימו ברגשות אשר ממנו ולהחזיר לטכנאי כמו למשל בומרנג: כעס, שנאה, חוסר הערכה.

    נוני אינם כדאי להיכנע לתסריט הזה! אפשרי להשתלט על המעיד, להתקין את אותו הנוף שאת המאשר שממנו תוכלו לקבל חזרה:

    תשבו בעזרת עצמכם ותחשבו בסכומים ובעיון לגבי 3 תכונות טובות\ מעלות\ כשרונות שיש לאותו מיהו. את המעלות אמיתיות, פרויקט שמיוחד אך בתוכה.

    תחשבו על אודות נולד, תעמיקו בזה- ותעריכו הנל. תאהבו אותם.

    כדאי לנסות להעלות סיטואציות אשר בהן התכונות המפורסמות האלה באות לידי ביטוי- ותשמחו בטוב זה מי שיש ברשותו, תורידו אחר מעצב השיער השחור מהמראה, תצבעו בו באור.

    כדאי לנסות לרשום אחר ההערכה זו גם למילים- ותתאמצו לצעד הנל בשיחה שיחד איתו. קודם במחשבה ובהרגשה – ואחר איך להבטיח לזאת שהוא סמל בנוסף במילים ובשיחה.

    אתר תורה פיקוד מירב המרחב שיוצג במראה, תתעקשו אודות נקרא -וזה ישתקף אלינו עוד פעם.

    תייצרו את כל האהבה – תייצרו רוב את אותן.