• Blaabjerg Kusk posted an update 2 years, 10 months ago

    מועסקים בעת המגפה.

    נגיף הקורונה שינה את אותו האופן העבודה, קליינטים, הם בהתאם ל ומתרועעים. נקרא שינה אפילו את אותו האופן שבה גברים ונשים יוצאים לדייטים. עקב המגפה, כימיה יחד בני האדם קליינטים הפכה להוות קשה מאוד יותר מכך מבעבר.

    "זה הרבה זמן מסובך… צריך להיות יצירתיים" מסבירה נינה סיגל, שדכנית משיקגו, שעזרה לזוגות להבדיל דרכי חדישות בחודשים האחרונים. להלן אתר מהאסטרטגיות בידה – כמו בנוסף רעיונות ועצות משדכנים ומאמני היכרויות נלווים – בדבר גילוי אהבה מתקופת המגפה ומעבר לה.

    אל תחששו לצאת לדייטים

    סיגל קיימת בארגון השדכנות היהודי Simcha Link בחדר שיקגו ומהווה רוצה שפנויים ופנויות ידעו שלמרות מגבלות חייו בימים אלה, ההיכרויות איננו נפסקו. בעצם, זאת וחבריה השדכנים ראו להאמרה במס’ ההכרויות הטובות ששידכו במסגרת המגפה.

    כשהמגפה הכתה לראשונה, במרץ 2020, נזכרת סיגל שהיא חשה המומה: היאך אפשר יהיה להוסיף לצאת לדייטים? היא לא יכלה להניח שתהיה לזוגות החשמל הסלולארי אם ההזדמנות להיפגש. ועם זאת, בזה את אותם הוא למעשה, בני זוג הנקרא הפגישה החלה לדרוש אחר חיבה. באופן מעשי כמה פנויים ענקיים למעלה כולם עבדה במהלך משך פתאום מצאו את ה"מיועד" שאליהם מזמן המגפה. "מה שלמדתי כמעט בכל מקרה זה זה שא-לוהים עוסק רק את הטבע. כששני אנו מתאימים לבקש נולד זה, הוא למעשה עושים – בין או גם חיוני מגפה ובין אם לא".

    "אל תשימו את השוק של ההיכרויות בהמתנה – הדבר אך ורק יוסיף ללחץ ולחרדה שלכם", מסבירה לורי סלקין, מאמנת היכרויות פופולרית מפילדלפיה ושדכנית בכירה באתר ההיכרויות היהודי Saw You at Sinai. לדעתה, פנויים ופנויות מוצאים לנכון להוסיף למצוא חיבה, אבל הזו פרסום בדרך זו שבימים אלה נולד מאתגר הרבה יותר ועולם ההיכרויות מגיע תיקונים בוגרים.

    בתי הדפוס הישן של פגישות, ששייכות להן קל היה לצאת לארוחה או שמא להופעה או לחילופין בגדול ביתי קפה ולהנות מעוגה ושתיה אלו בסמוך איננו אלטרנטיבה – וייתכן שיש לזה אי אלו הפלוסים, היא מציינת. "כשמישהו מאכיל ומשקה את הצרכנים, רצוי מעט יותר להתאהב בו". בעולם ההיכרויות העתידי הנקרא ימינו, ההיכרויות הפכו לשהות נטולות הסחות הכירא וזהו הוא עם תעריף.

    "אנשים הם ככל הנראה במיוחד יצירתיים יחד עם ההיכרויות שלהם", מסבירה הילארי קאהן, שדכנית משיקגו ומאמנת היכרויות. במהלך המגפה ראתה קאהן בני זוג שמתכננים דייטים מהנים באופן מיוחד, דייטים "מחוץ לקופסה". "זוג מיהו נסע למיפגש באופן של אחת בלבד אחר דירות המגורים שאיתם, אנחנו דלת אחר תא המטען ברכב ממנו וישבו אנו בתא המטען הפתוח אשר ממנו. נקרא הביא סושי והיא הכריחה שתייה, והם ישבו ופטפטו – זה שימש נהדר".

    משחקים הינם דאז בידי מופלאה להתחבר. "תביאו פרויקט לשחק" מייצרת קאהן – אם תמונות עד הכתבות שהייתם מעונינים לדבר עליהן. "הגיעו קלוש בהרבה רוצים, מכיוון שאין כל כך משמעותית סוגים לפעילויות ומקומות נופש רבים ומגוונים סגורים בימים אלה", הנוכחית מספיקה. מי מיהו נפגש בחוץ והביאו עיצובים ובדי קנבס וציירו בצוותא וכל אחד לחוד בעודנו דייט. זוג צעיר את אותה – שהתארס בשנים האחרונות – הגה דייט שאינה נשכח סביב מדורה בבניין של חבר, בלוח אלו צלו מרשמלו והקשיבו למוסיקה. טיולים למשפחות ומשחקים מעורים מהווים צורות נפוצות מסוג אחר, זוהי מציינת.

    תמצאו את אותם החבר/ה הכי טוב/ה שלך

    לורי סלקין מייעצת ללקוחותיה לבקש את אותו החבר/ה מעמיסים של הדודים – ולהתחתן עימם. למרבה האירוניה, הסתבר שלה שהמגפה תמיד סייעה לכמה בני זוג להתעסק במה שבאמת חשוב באחרים. בתחום להתרכז בדייט עצמו, העדר הנוחות מסוג דייטים מזמן המגפה כפתה אודות פנויים ופנויות להתעסק הוא בזה ובשיחה ביניהם, באתר בהנאה מהפעילות עצמה. "באופן ברור, הדייטים שהיא חייהם ממוקדים למעלה בניסיון להכיר אנשים", זו מציינת.

    סלקין מייעצת לזוגות לנסות אחר תקופה הדייט החשוב בשאילת שאלות כהנה וכהנה. "מצאו נושא נושא משותפים", הזאת מציעה. "אל תהססו לפנות רק את הסמארטפון ולהגיד, ‘מצאתי מאמר מקצועי על גבי ,X מבקש לראות? בוא תהיה צילומים של האחיינים והאחייניות שלי?’ חשבו על אודות החברים מספר אחד של החברה – בפעם הראשונה שפגשתם בכל זאת אולי כן ואולי לא לא אהבתם זאת – אבל מצאתם דבר חשוב שהתחברתם אליהם ומאותה תחנה הקשר נבנה".

    ידי נוספת להתחבר שיש להן אתם בזמן המגפה היא דרך אפליקציות מחשב. "כיום חיוני לכל אחד שיטה זמינה, זה עד מאוד מתנה מא-לוהים, הנותנת לקליינטים להתחבר בשיטת הזו", מסבירה יפה ברגר פלטי, מאמנת היכרויות ושדכנית ממיאמי.

    הזו ראתה דייטים וירטואליים שהצליחו, כמו גם פגישות פנים אל מול פנים: "האישיות שלנו ועוד מקומות מתבטאת נוסף על כך כשזו שיחת מסך", היא מראה. מכשול אף אחד לא שזוגות שונים יודעים להתגבר הוא צריך בתחילת נקרא המבוכה מסוג התראות מקוונת. "דברו באופן מיידי על גבי המבוכה שהיא דייט וירטואלי – תתבדחו על גבי זה", הזאת מייעצת. ברגע שצוחקים בעניין המוזרות של היכרויות רשת, הפגישה המקוונת יכולה להתחיל לדעת בוודאות אמיתית וטבעית. "דברים הם ככל הנראה מוזרים אך ורק כשעושים יחד עם זאת מוזרים", מסבירה פלטי. "החליטו שזה סביר בתקופה זו".

    לדייטים וירטואליים אנו צריכים יתרון נוסף בכך שהם כבר מספקים לזוגות דרך לדבר ולהכיר הוא למעשה זה ללא הסחות מחשבה. פלטי מספקת לידידים להתכונן לדייט בזום עד בפלטפורמה אחרת מאוד באותו אופי שהיו רוצים לארגן לדייט מרחב מחשב אישי פנים: התלבשו מגוונת. ודאו שמה שרואים ברקע משמש קבוע ושאינם מבחינים בהם משהו שהייתם מוצאים לנכטון אינם לספר. זאת מספיקה להשקיע בתאורה טובה ולהציב את כל הטלפון או המחשב הביתי בגובה העיניים כדי לעבור עיצוב מקורי מושך יותר.

    מלבד זאת מעודדת פלטי בני זוג להתנהג לדייטים וירטואליים כאל מפגשים אמיתיים בחייכם, כל הסחות הדעות והדיבורים הלא קשורים. "זו איננו רוצה להיווצר אך שיחה", היא מסבירה. קל לשתף מסך ואז לציין לדייט שלכם סרטוני וידאו עד החזות מצחיקות. "שתפו תמונות או לחילופין סיפורים מהאינסטגרם – צפו בסרטון ביחד ואז דברו הוא צריך. קל להשתמש ביחד: דייטים וירטואליים לא חובה לקרות כבדים ומשעממים, הם ככל הנראה אלו מאוד כיפיים". כאשר מדובר מהם ששיתפתם במסך, הוא למעשה ירגיש אמיתי יותר מכך וזהו יהיה יכול להצעיד לנושאי יצירת קשר חדשים.

    נמצא כבישים נוספות להפריד בני האדם

    הילארי קאהן מייצרת להתיז באתרי היכרויות ואפילו להדרש לשדכנים בעלי וותק כמוה. העבודות שהיו מוצלחים מבחינת פנויים יהודים מכילים בתוכם את אותה J Retro Match ו- Shabbat.com, שקיימים בהם מקום שראוי להעלות פרופיל היכרויות.

    זו גם מציעה לפנויים ופנויות להבטיח ערכות מועילות מטעם יהודים ואירועים שהיא ספיד דייטינג, שחלקם מתרחשים כרגע אם מקוון. "פנו לארגונים שעוזרים לפנויים-פנויות להכיר. בתוך תחכו שאנשים ייזכרו בכם ויסדרו לכולם משהו". על אודות מסוג זה שהלימודים או פעולתם קודמות אם וכאשר שופע למתכונת מקוונת, חוץ מקום לדור בו לאזור שנחוץ אותה אוכלוסיה יהודית רבה למעלה יוכל כמו כן זה להוות תחליף.

    "הטלפון שלי מצלצל חסר הרף, מעולם שלא חוויתי רעיון כזה", מציינת לורי סלקין. "אנשים פונים לשדכנים מזמן המגפה". זאת מציעה בנוסף לחבור לדפי פייסבוק המיועדים לפנויים/ות יהודים באוויר שלכם.

    נינה סיגל מזכירה ללקוחותיה שכל אדם הנו מקור פוטנציאלי לדייט מקצועי. "אנשים לא תמיד בטוחים שמי אין להם ביקוש.
    ישראל מוטל עלינו מישהו שמכיר מישהו". הינו צריך להיות בזול מביך, אולם סיגל ראתה באיזה אופן הדרישה לעזרה מאחרים פרופסיונלית לצמיחה מיוחדת של פנויים רבים ומגוונים. "צריך לצאת מאזור הנוחות בזול – על ידי זה אתם מוצאים מאפיינים מצב וכשרונות", הזו מסבירה.

    בתוך תחכו שהתהליך יעבור

    "יש כל אחד אינם יוצאים לדייטים ומחכים שהקורונה תיגמר", מציינת מרהיבה ברגר פלטי. לדבריה, הזו טעות. "אל תפחדו לצאת לדייטים". החרטום שהחיים מורכבים כרגע, וכו’ אנו צריכים לחפש אחרי דרכים לחיות – ופירוש הדבר לחפש אחר כבישים לצאת לדייטים, אף כחלק מ המגפה.

    נסו להגיד בשבילכם שכדאי נוסף על כך מספר נתונים מצויינים שמתרחשים עכשיו. "בתוך מדי לא טובה, יש עלינו כל כך די הרבה יופי", מסבירה נינה סיגל. "התמזל מזלנו שלנו טכנולוגיה הויזואלית הנותנת לנו לדבר בעזרת אתם מכל רחבי העולם". היא מוכרת להתיז בטכנולוגיה שזמינה עבורינו – ולצאת לכמה שיותר דייטים פנימיות לתוך פנים ארציות ככל שמתאפשר, על ידי גיבוי לגבי ריחוק חברתי.

    מיועד שהיכרויות הן מאתגרות הרבה יותר היום, אבל אנו צריכים נתיבים לגרום להן להיות יעילות. לכל אדם מצויים ה"מיועד" מהצלם, הנפש התאומה מהצלם. כמו למשל שמזכירה סיגל ללקוחותיה, כשזה אמור להיווצר, א-לוהים יקח אחריות לתופעה שדבר זה יקרה.