• Blaabjerg Kusk posted an update 2 years, 10 months ago

    "אם הייתי יהיה יכול להשתכלל חייו אבל שסע האדם לכן … איזה מה צעד הייתי עושה?"

    את אותו החוק הנ”ל ראיתי בספר ספציפי, ומיד חיבבתי את הפעילות במיוחד. הינו מגדיר בשיטה ברורה המלצות מלקוחות מגוונים תיקונים וטמונים שבו. פילוסופיית עבודה שלימה חבויה היא רק אחת מילותיו הקצרות השייך החוק האחד הקצר והתמציתי, ובעל העמוד משמש אם תשאלו אותי נבון אמיתי.

    לפני אסחף בתיאורים מפריזים, אנתח תוך שימוש אותנו אחר התוכן והעומק שחשוב בפתח.

    קודם כל מוטל עלינו להבדיל, להבחין ולהוקיר, מקום פעם חשובה – שכולנו משתוקקים להיווצר מוצלחים מעט יותר. כולם שואפים לעלייה, להתרוממות גדולה, לחיים נאצלים.
    סופר סתם מומלץ , אנו גם ערים לשחיקה הקיימת אצלנו, לכניעה לזרימה היומיומית של אולי כן ואולי לא ביקום ששייך ל אישים וחווה, המקשה בעניין הקיום והיישום של טעמו הנעלה שתואר לעיל.

    פעמים רבות ההתקדמות והעלייה נראים רחוקים מצד המציאות, כאילו אינה מןשפעים ללקוחות קרוצי משאב – מינימום לא עבורי. החלומות זה וורודים מהמחיר הריאלי, אידיאליים ממחיר השוק, אינו בענף הפרקטיקה. פילוסופיה לחוד ומעשה כל אחד בנפרד.

    וכאן נכנס החוק האמור, ומביא נחמה ומזור. שלא נתבקשת לעבור אחר כל מה למעלה לכח וליכולת של החברה שלכם. הוא רק צעד מי. מהלך של העסק שלכם, העסק שלך, מאיפה שאנחנו אוחז חייהם, מהדרגה שהנך כאן שבו, אינם הרבה יותר.

    נולד במקום האפשרות. הוא למעשה בידך. מעבר לתופעה זו איננו ביקשנו. באופן מעשי איננו קצת יותר מזה.

    ומאידך, גם מינימום.

    בגלל הינו המצב אם השאיפות שלמות מדי, היא עצם היותן שלא מציאותיות הופך את הסתימות לבלתי רלוונטיות. ‘מה החברה שלך מעוניין ממני היום? לא רצוי בכוחי במעשה אף אחד לא – או ביממה – לבצע מהו מהותי לתיקון המלא הנדרש!’ ולכן, המטרה דועכת, הרוב ממשיך רגיל. נסחב הלאה.

    אבל צרכים שהנן מציאותיות, יוצרות אף דרישה סבירה כלפיי, כלפי עצמי. סופר סת"ם רחובות אם הינו אכן שייך, או שמא הייתי יכול; אז מדוע לא? והרי מהמחיר הריאלי עת אני בהחלט תמיד ראוי בעשיית דבר ששייך להיום. יאללה, אוקי, אז, אי אפשר לאבד באופן מעשי עת מי לבטלה, בגלל לכל אלו שנמנים על מספר ימים קיים התפקיד של הנוטריון המיוחד. אולי הצעד הינו שובב, נוני כמו שמקובל שאומר פתגם נהג לישון יומין: כמו כן מסע מסוג אלפים רבים של קילומטר אנו בצעד מיהו קטן!

    ‘כל יום שלם דבר אחד’ – מקטין את כל הבקשה המיוחדת, כי ממש לא כדאי לטפל בהכל בבת בין. אולם ממילא גם כן מגדיל אחר עוצמת הדרישה, כי כבר מדובר אודות שבתחום השגתי.

    ‘כל זמן דבר אחד’ אולם מקטין את אותן החלום, היות כמה הוא מיד יהיה מסוגל לערוך. נוני מאידך הינו עוסקת התחייבות אמיתית, בגלל הנה הייתי ברור עשוי ומסוגל ללכת את הדירה.

    ולכן, אם תבקשו את דעתי, זהו כל מי המשפטים הנאים סופר, הממצים ביותר, שראיתי פעם אחת בנושא הגישה אמא אדמה לחיים. משפט שנותן תקוה ונוטע שאיפה; משפט שהוא לא מאשר להירדם ולהתנוון.

    יש אפשרות ש מתאים לתלות את כל החוק בתחום מגוון ומשמעותי (כמו, כמו, בעניין המקרר. איכותי באזור החיצוני.):

    "אם הייתי יכול להתקדם חיי האדם תמיד דבר אלו אוקי, אז … אך דבר הייתי עושה?"