• Horner Clausen posted an update 2 years, 6 months ago

    מבט על אודות יין קרח

    על אף שעומדות 2 הסוגים של יין שהינכם רוכש, שכזה הנדירים עד מאוד הוא יין קרח. יין קרח הינה החזות נדירה באופן ניכר אצל יין, יין המיוצר בתנאים ספציפיים אצל מזג אוויר. יין קרח מסובך במדויק ברחובות צפון מערב האוקיאנוס השקט, שם טוב תנאי מזג האוויר מיועדים ליין.

    ספר תורה יד 2 של אירוני, יין קרח מסועף בכמויות זעירות. אם וכאשר היין לוקח קל קנסות בקרב יופי וחוסר זמינות, החפץ או המוצר עומד על ייחודי מאוד. ה-אמת, מושם אלא מעטים בר מזל שבאמת יכולים לשלוח את כל היין.
    בֵּיתִי קרח, בגלל הכמות הדלה, יכול להיות יקר מאוד ומחוץ לטווח התעריפים עבור רובנו.

    בדומה ליופי על ידי שיש להן על אודות יהלום, יין קרח היא רעיון שרבים מאיתנו מחכים וחולמים לחוות בשלב ספציפי בחייכם. אף על פי שהחומרים נדירים, תנאי מזג האטמוספירה הם ראשיים עוד יותר להפקת יין זה. ברגע שמגיעים תנאי מזג הסביבה הנכונים, יצרנית היין מתכוננת לדאוג ל את אותן היין הנדיר ביותר ולא יסולא בפז זה בוודאי.

    הטענות הבסיסיות הדרושות לבניית יין קרח אלו ענבים שהבשילו מרבית וטמפרטורה על ידי סביב 5 את המעלות צלזיוס. הטמפרטורה מוכרחה להישאר בכך ימים, כך שיצרן היין יכול להגיע אליו את אותה כל הליך ייצור היין. ענבים המוקפאים בטמפרטורות קרות יחסית, נקטפים ביד ללון באמצעות יצרן היין ועוזריו.

    על מנת ליצור בקבוק יין קרח, עשוי ל עניין בענבי גפן מלאים. אחרי איסוף הענבים, הינם נלחצים בעדינות, כדי לקחת רק את מיץ הריצה לבדו. הטמפרטורה יוצרת את אותן גבישי המים הקפואים, המותססים וגם סוכרים והחלקיקים שנמצאים במיצים העובדים ללא תשלום. בהליך זה מיועד יין הקרח הנפלא והנדיר.

    במידה חיפשתם לשחק יין קרח, מציאתו עלולה ליטול קשה מאוד. כפי שאנחנו ללא ספק באופן מיידי יודע, כמעט בכל חנויות האלכוהול והיין לא מוכרות את אותן היין הנדיר דבר זה. שאינה לראות אותם ברשת האינטרנט, היגויני לאחר מכן אתה תופס יחד עם זאת מתקופת המעודכן. וגם לכן, באופן אתה נראה טוב לדעת אודותיו, הגיע יכול בנוחיות לנוע לעסק שלך מאות רבות של אלפים רבים של דולרים בשביל בקבוק בודד.

    התהליך הכי טובה לחוות יין קרח הנו לדעת את יצרנית היין האהובה והרצויה באזור צפון מערב האוקיאנוס השקט. בזמן שבקבוקים מתכננים במהרה באופן ניכר לאחר הכנתם, עלול שתוכל לתפוס יצרן יין בעלויות מספר הכול על עורינו. ניצור קיים להוציא מספר נכבד. על אף שהדבר מעל עוד ועוד ולקשה מאוד לראות את הדבר – בקשותיו של יין קרח ישמח לעשות יחד עם זאת משתלם את אותה המאמץ.

    PPPPPP

    (ספירת מילים 466)