• mesinslot posted an update 2 years, 8 months ago

    Tujuan pengawalan berat badan pasti memberikan prosedur yang selamat bagi setiap penerbangan syarikat penerbangan agar dapat menimbang berat badan dan juga kestabilan dengan pesawat. Kita semua mesti memastikan bahawa barang-barang berbahaya dan banyak barang tertentu dimuat mengikut peraturan. Dengan memuatkan bagasi yang betul, kami memastikan bahawa bagasi penumpang biasanya dihantar pada waktu selepas ketibaan selain pemindahan bagasi yang menghubungkan ke pelbagai penerbangan lain disediakan. Pengendalian beban dapat dilakukan dengan tangan atau pada sistem EDP. Setiap pengawal beban harus dapat mengurus dokumen manual sekiranya berlaku kegagalan kaedah. Di bawah ini seseorang akan menemui matlamat dokumen yang mesti dikeluarkan untuk setiap penerbangan.

    Pra Pengiraan

    Objektif pra-pengiraan adalah:

    – Pengiraan dari jumlah anggaran di samping berat yang diperlukan yang dimaksudkan untuk memuatkan koper dan surat.

    : Memberi ekonomi terbaik kepada bahagian kargo mengenai berat dan isi padu yang tersedia mengenai kargo.

    – Pengiraan dengan ramalan paun pesawat tertentu. Rule © gulateur atau mungkin komandan memerlukan butiran ini untuk menentukan berapa banyak bahan bakar yang dikehendaki untuk penerbangan syarikat penerbangan.

    – Berdasarkan perhitungan ini, kita dapat membuat persiapan untuk faktor utama yang akan dimakan sekiranya terdapat berat badan atau mungkin kesukaran jumlah yang mungkin kita hadapi.

    Biasanya pra-pengiraan akan menjadi wajib sekiranya halaman memuatkan manual, sekiranya lembaran beban dikira mengenai teknik EDP yang hebat, itu adalah pilihan.

    Arahan Pelancaran

    Objektif pembinaan muatan tertentu adalah untuk menyampaikan sisipan yang teratur untuk memastikan penerbangan syarikat penerbangan memastikan:

    – Pesawat akan dimuat mengikut arahan kami.

    – Pusat yang berkaitan dengan undang-undang graviti akan menjadi terbatas.

    – Ekor yang ditunjukkan dari pesawat akan dihindari.

    – Barang berisiko dan beban khas yang bervariasi dimuat berdasarkan panduan.

    – Isi dimuat ditambah dimuat dalam urutan keprihatinan yang betul.

    Masukkan Halaman

    Tujuan lembaran berat tertentu adalah:

    – Pengiraan berat badan mengenai pengisian sebenar pada pesawat yang baik, memastikan kekuatan dan had berat pesawat operasi pasti tidak akan terlampau.

    – Jantung pengiraan graviti yang berkaitan dengan kapal terbang, memastikan keseimbangan pesawat biasanya berada pada had tertentu.

    – Maklumat yang dapat disampaikan kepada kru mengenai berat badan, keseimbangan dan penumpang di kapal terbang.

    petunjuk Statistik

    Pemberitahuan untuk dapat Kapten

    Personal Loan Malaysia