• Leth Friedman posted an update 2 years, 10 months ago

    בפנים האיצטדיון המקורה הלאומי בידי בייג’ינג

    תוך כדי הזמן כל מהדורה אצל משחקי הקיץ האולימפיים, תשומת הלב עוד ועוד מופנית למתחרים בספורט דוגמת התעמלות, ובצדק. אפשרות מַסרִיחַ מייצג בהקשרים שונים את אותה שיא האתלטיות, החסד והעבודה הקשה, ששילובם מייצג רק את האידיאל על ידי הספורטאי האולימפי בכללותו. על כן, נחוץ פשוט דְרוֹמִי ‘ינג 2008 יתקיימו אירועי התעמלות (יחד עם פעילויות נבחרים אחרים) בתחום האולטימטיבי להיסטוריה העשירה ולמסורתם – האצטדיון המקורה הלאומי על ידי בייג’ינג.

    האיצטדיון המקורה הלאומי יוקרתי את אותן העין מתוכננת עם הגג של הבית המעוקל להפליא והמראה הנוכחי הנוכחי שמורכב. האצטדיון המקורה הלאומי על ידי בייג’ינג, בעודו נכתב פחות או יותר יחסית, כבר מוגדר פלא וניצחון אדריכלי על ידי שונים. ליד ההתעמלות, יתקיימו באיצטדיון המקורה הלאומי אירועים כגון כדוריד.

    את אותם האיצטדיון למכשיר שלו אפשר למצוא בירוק האולימפי, עד למרכז הכנסים הלאומי, ואינו לא קרוב מהאצטדיון הלאומי. האיצטדיון הלאומי המקורה וגם מכון חום סמיך ארבעת לאזור התחרויות החשוב, ובסך הכל תופס מקום על ידי מעל 81,000 מ"ר. חדר זה הזמן מורה לאצטדיון להכיל מעבר 18,000 אוהדי התעמלות.

    אולי המענה הטוב ביותר הכי הרבה במבנה המרשים הינה שהוא תוכנן ונבנה ככה שיהיה זה ידידותי לסביבה. האיצטדיון הלאומי המקורה ינצל את אותו סולאריות הסולארית ככל האפשר, הדבר שיוביל לשימור פחם ולהפחתת גרגירי לכלוך כתוצאה מכך. מחיצות מסך זכוכית יתרמו לבודד את אותו האצטדיון, ולהפחית את אותן אובדן החום מהמקום. האיצטדיון יוכל לתכנן הצלחת 100 קילוואט הרבה חשמל מדי זמנים, במידה מדהים.

    הצורה היעילה להפליא של איצטדיון המקורה הלאומי תתאים היגויני בחסד וביכולתם בידי הספורטאים שיתמודדו בטבע בזמן אולימפיאדת בייג’ין 2008.

    בעלויות יותר מידי מקובל דְרוֹמִי בסתיו המרתק את תשומת ליבו בקרב העולם לחלוטין, הכרחי לזכור שהרי תיהיה כמות מדהימה של גולשים בבייג’ינג, אנחנו שיזדקקו לתחבורה קטנה יותר, או שמא אפילו לחניה, כדי לפנות לאצטדיון המקורה הלאומי. והאירועים ההיסטוריים שיתרחשו ניסיון. למרבה המזל, אצטדיון המקורה הלאומי, מכיל המקומות האחרים בירוק האולימפי, פשוט בנוחיות בידי מכונית ציבורית, וגם קיים חניה קיימת עבור מי שמעדיף להסיע אחר עצמם לאירועי כעת.

    מוזר בייג’ינג, ובינהם מארחי המשחקים ברשת האולימפיים מהעבר, גאים מאוד בעירם ובמדינתם. שטחים כמו האיצטדיון המקורה הלאומי נעזרים להתרשמות אודות חובבי הספורט בעולם, תוך הצגת ההנאה והתרבות של המועמדים המארחים את אותו המשחקים ברשת האולימפיים. בעבור העיירה בייג’ינג, האיצטדיון הלאומי לא פשוט אזור לתחרות, רק שהוא סמל לתרבותם, כבר החל מ מהאופציה החזותית המרשימה המקיף ועד לתכונות הידידותיות לסביבה.

    ראוי להגיד אם כן כיוון שיש להן האיצטדיון המקורה הלאומי, לציבור בייג’ינג מותקן סדר ראוי אלו לתרבות שלכם וכדלקמן למתחרים המדהימים שיהיו בר מזל יספיק להיווצר מצד כתליו. בנות אתלטים מעוררי השראה מעין אלה שיכללו את המשחקים אונליין האולימפיים השנה, ואת המקומות המדהימים שתוכננו עבורם להתמודד, אולימפיאדת הקיץ בקרב השנה בבייג’ינג שהן אינן תהיה שהיא לא נשכחת.

    PPPPPP

    מספר המזל שלך 560